Waarom Blauwhuis advies?
Laten we beginnen met een grappig bedoelde maar wel degelijk serieuze vraag die ik u wil stellen. Ooit wel eens bezoek gehad van een beeldscherm van die Internet aanbieder van verzekeringen en hypotheken? Of van een een computer of een call-centre? Ik nog nooit! Was het vertrouwd? Hmmm.
Hier tegenover staan onze diploma's en onze ervaring als uw adviseur.
Het beste kunnen we vertellen wat onze klanten van ons vinden. Tussen (**) vind u onze interpretatie van de opmerkingen.
- Ik wou dat ik jullie jaren eerder had ontmoet (Vertrouwen)
- Jullie regelen alles (Gemak)
- Jullie zijn tenminste te vertrouwen (Afspraak = afspraak)
- Jullie leven je in in mijn situatie (Meedenken)
- Jullie zijn duidelijk en spreken heldere taal. Ook als ik iets een paar keer niet begrijp. (behalve op - vrijdagmiddag na de borrel (geintje))
- Vind je mij niet lastig? Nee, een financieel product is een belangrijke beslissing. (Service)
- Jullie kijken verder dan alleen het afsluiten van een product (Dit heet Financiele Planning)
Zijn wij dus anders dan de computer en andere adviseurs? Ja, wij willen een goede en langdurige band met onze klanten. En daar doen wij ons uiterste best voor.