Waarom Blauwhuis advies ?

Gemak dient de mens zei men vroeger al. Wij, als uw tussenpersoon voor uw financiele zaken, zorgen voor dat gemak. En de computer dan tegenwoordig, die is toch ook gemakkelijk?

Waarom Blauwhuis advies?

Laten we beginnen met een grappig bedoelde maar wel degelijk serieuze vraag die ik u wil stellen. Ooit wel eens bezoek gehad van een beeldscherm van die Internet aanbieder van verzekeringen en hypotheken? Of van een een computer of een call-centre? Ik nog nooit! Was het vertrouwd? Hmmm.

Hier tegenover staan onze diploma's en onze ervaring als uw adviseur.

Het beste kunnen we vertellen wat onze klanten van ons vinden. Tussen (**) vind u onze interpretatie van de opmerkingen.

- Ik wou dat ik jullie jaren eerder had ontmoet (Vertrouwen)
- Jullie regelen alles (Gemak)
- Jullie zijn tenminste te vertrouwen (Afspraak = afspraak)
- Jullie leven je in in mijn situatie (Meedenken)
- Jullie zijn duidelijk en spreken heldere taal. Ook als ik iets een paar keer niet begrijp. (behalve op - vrijdagmiddag na de borrel (geintje))
- Vind je mij niet lastig? Nee, een financieel product is een belangrijke beslissing. (Service)
- Jullie kijken verder dan alleen het afsluiten van een product (Dit heet Financiele Planning)

Zijn wij dus anders dan de computer en andere adviseurs? Ja, wij willen een goede en langdurige band met onze klanten. En daar doen wij ons uiterste best voor.

Waardevol

Wij willen een goede en langdurige band met onze klanten. En daar doen wij ons uiterste best voor.

Ervaren

Door diploma's en ervaring hebben wij de kennis en kunde om u goed te helpen bij uw keuzes. Daarnaast is het belangrijk aangesloten te zijn bij controlerende organisaties

Open

We zijn volledig open in de tarieven die we berekenen. Daarnaast krijgt u van ons altijd eerlijk en open advies.

Voor onze dochter X zijn we een tijd geleden langs Blauwhuis geweest. Het probleem was de belasting die eerder door de Gemeente X. voor onze dochter was ingevuld. Hierdoor leek het of ze een dubbele uitkering had waardoor ze allerlei subsidies en toeslagen niet kreeg. Hierdoor kwam zij in de financiele problemen.

Door Blauwhuis werd deze fout hersteld. Ook kreeg onze dochter informatie om een inzage te hebben hoe te handelen met problemen met haar schuldsanering. Het gaf haar weer overzicht en rust voor haar en haar gezin (vriend en kind van 3 jaar).

Voor haar bezoek aan Blauwhuis was ze overgeleverd aan de grillen van de Sociale Dienst. Ze was zeer ernstig benadeeld bij de GSD in X. Prachtig geregeld.

Familie R.